Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

Πρεπει να βαλω και τιτλο δηλαδη??


Μαλιστα ειπα να φτιαξω κ γω ενα blogg ,πρεπει να γραφω και εδω με τονους και ορθογραφιες
ειλικρινα δεν με ενδιαφερει καθολου ,εξαλου η σκεψη μας δεν χωριζεται σε σημεια στιξεως και ιδιως οταν πολλες φορες σκεφτομαστε ιδεοληπτικα με κακια, και αηδια, προς αλλους ,εκει ειμαστε χειμαρος χωρις τελειες κ κομματα, χωρις εστω να αλλαζουμε γραμμη κ πολλες φορες και σελιδα στην ζωη μας ,η απλα αυτη την σελιδα την εχουμε αγραφη κενη σαν την ζωη των αλλων των διπλανων μας.
Χαιρομαι που εχω αυτη την γωνιτσα να γραφω τι σκεφτομαι χωρις τον μπαμπινιωτη οχλο να με καταδιωκει πεταγοντας μου τομους υπερχειλισης βλακειας κ επιπεδου
Ποσοι σοφοι my god, ποιητες φιλοσοφοι καλλιτεχνες τριχοδιωκτες μουσικοι ,τωρα θα μου πεις ρε συ ,ορνιο πετουμενο ,οσα δεν πιανει η αλεπου κανει σκαμνακι κ βαζει αλλον να τα μαγκωσει ,maybe δεν ξερω ,μπορει κ να σαλπαρω με πλοιο φορτηγο who νοουζ ,αυτο βασικα το εγραψα ελληνικα γιατι δεν μου εβγαινε στα ξενα ,βασικα δεν εχω οιστρο σημερα βαριεμαι ,χτυπησα κ δυο πιατα μακαροναδα ,κ ειμαι σε πνευματικη αποσυρση για το κρεβατακι μου, που μου το ζεσταινει η σκυλιτσα μου η ιβανα .Σας με ζαλισα με τις αηδιες κ θελω να απλωσω το κορμι μου στην καναπεδαρα μου ,ετσι θα γραφω εδω μεσα οπως σκεφτομαι χωρις σαλτσες φιλοσοφικες και ποιητικες και δυσνοητες ,ειμαι ο ιδιος εξαλου δυσνοητος ,και απροσιτος γενικως οχι απο τρεντοποιηση του εαυτου μου ,αλλα απο σταση ζωης και ψυχολογιας πρεπει να αποφευγω τις λουμπες με τα λυμναζοντα νερα για να μη σαβουρωσαπισω ,μεσα μου και αρχιζω τα παραληρηματα κ τις αυπνιες ,με τους ζωντανους ανυπαρκτους εφιαλτες ,που εχεται φτιαξει ολοι εμεις ,out there φιλια στην μουρη δεν ηθελα να βγαλεται ακρη απο την σημερινη δημοσιευση αλλωστε δεν ειναι κομμενος σπαγγος ,απλα θαχει πολλους κομπους η αναγνωση σας .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου